Spinner

Dokument se učitava

ATUSS

VIŠER

Akademija tehničko-umetničkih strukovnih studija Beograd

Odsek Visoka škola elektrotehnike i računarstva

Projektovanje računarskih igara Šifra: 150217 | 6 ESPB

Opšte informacije
Nivo studija: Osnovne strukovne studije
Godina studija: 3
Semestar: 5
Uslov: Osnovna znanja iz oblasti multimedijalnih tehnologija, servisa i multimedijskih komunikacija, kao i poznavanje osnova objektno orijentisanog programiranja.
Cilj: Upoznavanje sa osnovnim principima kreiranja i programiranja računarskih igara, kao i upoznavanje sa osnovnim karakteristikama okruženja za razvoj računarskih igara.
Ishod: Ovladavanje osnovnim nivoom upotrebe softverskih alata za izradu računarskih igara.
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
  1. Pregled profesionalnih, besplatnih i open-source 3D softverskih alata za izradu animiranih filmova, 3D virtuelnih objekata, interaktivnih 3D aplikacija i računarskih i video igara.
  2. Okruženja za stvaranje računarskih igara (gameengine). Uvodu Unity game engine.
  3. Osnove gejm programiranja.
  4. Podela i definisanje različitih tipova igara.
  5. Pregled prvog dela gradiva.
  6. Modeli, animacije, zvuk, teksture, sprajtovi i skripte u programiranju računarskih igara.
  7. Korišćenje i implementacija plugin-ova.
  8. Programiranje interaktivne walktrough animacije.
  9. Osnovni principi gejm mehanike. Pravljenje karaktera.
  10. Kreiranje UI.
  11. Dodavanje zvuka i muzike. Pravljenje specijalnih efekata.
  12. Poliranje igre. Build i depolyment igre.
  13. Pregled drugog dela gradiva.
Praktična nastava:
  1. Upotreba različitih softverskih alata u konkretnim zadacima vezanim za analizu, planiranje i kreiranje računarskih igara.
Literatura
  1. Stefanović H., Dimić G., Miletić A.: Digitalne multimedije - Priručnik za laboratorijske vežbe, VIŠER, Beograd, 2015.
  2. Harris A.: HTML5 Game Development for Dummies, John Wiley & Sons, 2013.
  3. Dawson M.: Beginning C++ Through Game Programming, 3rd Edition, Course Technology PTR-Cengage Learning, 2011,
  4. Nystrom, R: Game Programming Patterns, Available online
Broj časova aktivne nastave (nedeljno)
Predavanja: 3
Vežbe: 2
Drugi oblici nastave: 0
Ocena znanja (maksimalan broj poena 100)
Predispitne obaveze
Poeni
aktivnosti u toku predavanja
5
aktivnosti na laboratorijskim vežbama
0
seminarski rad
40
kolokvijum
0
Završni ispit
Poeni
Pismeni ispit
0
Usmeni ispit
0

Nastavnik

Saradnik

Obaveštenja