Uslov:Osnovna znanja iz oblasti multimedijalnih tehnologija, servisa i multimedijskih komunikacija, kao i poznavanje osnova objektno orijentisanog programiranja.
Cilj:Upoznavanje sa osnovnim principima kreiranja i programiranja računarskih igara, kao i upoznavanje sa osnovnim karakteristikama okruženja za razvoj računarskih igara.
Ishod:Ovladavanje osnovnim nivoom upotrebe softverskih alata za izradu računarskih igara.
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
Pregled profesionalnih, besplatnih i open-source 3D softverskih alata za izradu animiranih filmova, 3D virtuelnih objekata, interaktivnih 3D aplikacija i računarskih i video igara.
Okruženja za stvaranje računarskih igara (gameengine). Uvodu Unity game engine.
Osnove gejm programiranja.
Podela i definisanje različitih tipova igara.
Pregled prvog dela gradiva.
Modeli, animacije, zvuk, teksture, sprajtovi i skripte u programiranju računarskih igara.
Korišćenje i implementacija plugin-ova.
Programiranje interaktivne walktrough animacije.
Osnovni principi gejm mehanike. Pravljenje karaktera.
Kreiranje UI.
Dodavanje zvuka i muzike. Pravljenje specijalnih efekata.
Poliranje igre. Build i depolyment igre.
Pregled drugog dela gradiva.
Praktična nastava:
Upotreba različitih softverskih alata u konkretnim zadacima vezanim za analizu, planiranje i kreiranje računarskih igara.