Spinner

Документ се учитава

ATUSS

VISER

Academy of Technical and Art Applied Studies

School of Electrical and Computer Engineering

Enrollment 2021/22

Student Mobility Guide

Ми у медијима

Erasmus Charter for Higher Education

45 година рада Школе

International Projects

Short cycle studies

Висока школа електротехнике и рачунарства бесплатно је организовала курсеве кратких програма:

  • Дијагностика возила
  • Професионални развој професора и наставника
  • Програмер веб апликација
Details

Announcements

РАДНО ВРЕМЕ СЛУЖБИ ШКОЛЕ ОД 19. ЈУЛА ДО 23. АВГУСТА 2021.

У периоду од 19. јула до 23. августа 2021. године Служба за студентска и наставна питања и Служба рачуноводства са странкама ће радити по следећем распореду:

  • 19.07.2021. од 09:00 до 17:00
  • 26.07.2021. од 09:00 до 17:00
  • 05.08.2021. од 09:00 до 17:00
  • 12.08.2021. од 09:00 до 17:00
  • 19.08.2021. од 09:00 до 17:00

У периоду од 19. јула до 23. августа 2021. године Служба за правне, кадровске и опште послове са странкама ће радити сваког радног дана од 11:00 до 13:00 часова.

Конкурс за упис студената у прву годину основних струковних студија у ДРУГОМ (СЕПТЕМБАРСКОМ) уписном року за школску 2021/2022. годину

ДЕТАЉНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ О УПИСУ НА ОСНОВНЕ СТРУКОВНЕ СТУДИЈЕ У ДРУГОМ (СЕПТЕМБАРСКОМ) УПИСНОМ РОКУ ЗА ШКОЛСКУ 2021/2022. годину НА АКАДЕМИЈИ ТЕХНИЧКО УМЕТНИЧКИХ СТРУКОВНИХ СТУДИЈА БЕОГРАД - ОДСЕКУ ВИСОКА ШКОЛА ЕЛЕКТРОТЕХНИКЕ И РАЧУНАРСТВА ПРОЧИТАЈТЕ ОВДЕ >>>

Текст Конкурса за упис у прву годину основних струковних студија за школску 2021/2022. можете пронаћи ОВДЕ >>>

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПРОМЕНИ РАЧУНА ЗА УПЛАТУ ШКОЛАРИНА И ОСТАЛИХ НАДОКНАДА

ВАЖНО: Због оснивања АТУСС, рачун на који ће се убудуће уплаћивати школарине и све друге надокнаде и уплате чији је прималац Одсек ВИШЕР јесте: 840-2119666-62

Студенти и сва друга лица која по било ком основу (школарине, пријава испита и сл.) врше уплату у корист Одсека ВИШЕР, почевши од дана објављивања овог обавештења све уплате треба да врше искључиво на горе наведени нови број рачуна.

Од дана објављивања овог обавештења, приликом попуњавања налога за уплату, у поље "позив на број" УВЕК и ОБАВЕЗНО се као прво уписује "1- ", а потом се уписује уобичајена бројчана комбинација (дакле, у поље "позив на број" убудуће уписивати бројчану комбинацију која се добија по систему "1 - шифра студијског програма – број индекса – година уписа – шифра уплате"). 

Детаљнија упутства за вршење уплата погледајте на страници Инструкције за плаћање.

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПРОДУЖЕЊУ ТРАЈАЊА ПРИЈАВЕ ЗАВРШНОГ И МАСТЕР РАДА

Обавештавају се студенти којима је одобрена пријава завршног или мастер рада у периоду од 7. 12. 2019. до 7. 6. 2020. године,  да се важење пријаве продужава за шест месеци.

ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА СТУДЕНТЕ У ВЕЗИ ЗАРАЗНЕ БОЛЕСТИ COVID-19

Министарство просвете, науке и технолошког развоја је високошколским установама са седиштем у Београду упутило допис од 31.08.2020. године, којим су, у складу са одлукама Кризног штаба за сузбијање заразне болести COVID-19, дата обавештења везана за поступање студената у случају заразе или сумње на заразу новим корона вирусом.

Молимо вас да ОБАВЕШТЕЊЕ ПРЕУЗМЕТЕ ОВДЕ>>>.

Компанија SoftLab R&D има отворену позицију Јуниор инжењер за развој софтвера.

постављено 2021-07-29 18:32:24

SoftLab R&D жели да појача mobile тим са људима жељним знања.

Потребне квалификације су:

· диплома о високој стручној спреми из области информационих технологија

· добро познавање бар једног програмског језика из C фамилије

· добро познавање база података

· пар реализованих студентских/хоби пројеката

· искуство са једним од Swift, Kotlin, Java, C# представља велики плус

Да прескочимо причу о томе колико тога лепог вам нудимо.

Јавите се да се упознамо.

Пошаљите свој CV на job@softlab.rs

Списак студената који су добили сагласност на тему завршног или мастер рада на седници Наставно-стручног већа одржаној 09.07.2021.године

постављено 2021-07-14 15:37:05

Списак студената који су добили сагласност на тему завршног или мастер рада на седници Наставно-стручног већа одржаној 09.07.2021. године, можете преузети у ПДФ документу који се налази на ОВОМ ЛИНКУ>>>.

Обавештење за студенте I године студија - "бруцоше" који конкуришу за смештај у студентске домове у школској 2021/2022

постављено 2021-07-12 11:01:48

Детаљне инфомрације о конкурсу за смештај у студентским домовима у школској 2021/2020 можете пронаћи ОВДЕ >>>.

Списак студената који су добили сагласност на тему завршног или мастер рада на седници Наставно-стручног већа одржаној 01.07.2021.године

постављено 2021-07-06 13:58:06

Списак студената који су добили сагласност на тему завршног или мастер рада на седници Наставно-стручног већа одржаној 01.07.2021. године, можете преузети у ПДФ документу који се налази на ОВОМ ЛИНКУ>>>.

Оглас за посао у компанији SUPERLAB doo

постављено 2021-07-02 01:00:12

SUPERLAB doo, zastupnik, distributer i serviser svetskih proizvođača laboratorijske, medicinske opreme, veterinarske opreme i potrošnog materijala, zbog povećanja obima posla raspisuje konkurs za sledeće radno mesto: Serviser medicinske opreme.

Детаљније на линку ОВДЕ>>>