Циљ:Циљ курса је упознавање са радом у програму Maya 3D, правилима карактерне анимације, као и савладавање основних алатки карактерне анимације, укључујући и скелетоне и деформере, и цео процес планирања и рада на кратким анимираним формама.
Исход:Студенти ће имати прилику ка се упознају са основама компјутерске анимације, глуме и говора тела, савладају анимирање двоножних карактера у 3D окружењу, анимирају говор према звучној матрици, и примене принципе анимације у 3D техници.
Садржај предмета
Теоријска настава:
Технологија компјутерске анимације. Покрет, тајминг, екстреми и анимација помоћу кључних фрејмова.
Терминологија – екстреми, фрејмови, оса акције, линија акције... Graph editor, анимирање и контрола интерполације између кључних фрејмова.
Анимација по путањи. Креирање хијерархије.
Контроле за анимацију објеката, деформери.
Основи карактерне анимације.
Карактер објеката, примена принципа анимације ради изражавања карактеристика објеката. Тежина.
Двоножни карактери, анимација и дизајн.
Риговање карактера.
Приказивање особина карактера путем анимације. Поза, покрет, тајминг. Паралелно анимирање различитих карактера.