Циљ:Циљ предмета је стицање основних знања и вештина из области маркетинга. Савладавање метода и техника које се користе у маркетингу и њихова примена у процесу управљања маркетингом
Исход:Након одслушаног курса студенти ће бити оспособљени да планирају, прате, реализују и врше контролу маркетинг процеса у самом предузећу.
Садржај предмета
Теоријска настава:
Маркетинг као пословна функција;
Инструменти маркетинг микса;
Развијање маркетинг стратегија и планова;
Снимање маркетиншког окружења;
Одређивање циљног тржишта;
Маркетинг стратегије;
Стратегије и политике прилагођавања цена;
Традиционални канали промоције: промоција у штампи;
Традиционални канали промоције: промоција на радију;
Традиционални канали промоције: промоција на телевизији;
Традиционални канали промоције: оглашавање на јавним местима;
Tрадиционални канали промоције: оглашавање на сајмовима, наградне игре и такмичења, купони;
Дигитални маркетинг;
Трендови у Маркетингу.
Практична настава:
Врсте и структура маркетинг наступа; Интернет маркетинг план: Анализа тржишта; Креирање стратегија наступа на тржишту и одабир канала промоције; Планирање Интернет маркетинг буџета; Формирање тима и дефинисање временских рокова; Рад на више оnline платформи и са више различитих маркетинг алата.
Литература
Јевремовић М., Сталетић Н., Интернет маркетинг - уџбеник, АТУСС, Београд, 2021.
Јевремовић М., Сталетић Н., Интернет маркетинг - приручник за лабораторијске вежбе, друго издање, АТУСС, Београд, 2022.
Костић-Станковић М., Филиповић В.,Штављанин В., Маркетинг, ФОН, Београд, 2019.