Uslov:Položen prijemni ispit i druge odredbe usklađene sa statutom/pravilnicima Škole
Cilj:Upoznavanje studenata sa istraživanjima i pitanjima koja otvara psihologija komunkacije, kao i razumevanje ključnih tema socijalne psihologije, uz mogućnost razvijanja sposobnosti za kreativnu primenu stečenih psiholoških znanja u profesionalnom okruženju.
Ishod:Od studenata se očekuje da na kraju kursa budu sposobni za razumevanje ključnih komunikoloških modela i pretpostavki, za razumevanje principa i mehanizama koji objedinjuje različite vidove njegove primene u poslovnom okruženju.
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
Komunikološki modeli,
Pet zlatnih pravila,
Verbalna komunikacija,
Neverbalna komunikacija,
Emocionalna pismenost,
Aktivno slušanje i poruke,
Rešavanje konflikta, psihologija pregovaranja,
Posredovanje, težak klijent,
Igre koje poslovni ljudi igraju,
Igre moći i psihološki aikido,
Timski rad,
Grupna kreativnost,
Stres i sindrom sagorevanje,
Modeli poslovnog sastanka
Poslovni bonton.
Praktična nastava:
.
Literatura
Mandić, T. Komunikologija-Psihologija Komunikacija. Beograd: KLIO, 2001
Kostić, L.Komunikologija sa poslovnom komunikacijom. Beograd: VIŠER, 2011