Spinner

Dokument se učitava

ATUSS

VIŠER

Akademija tehničko-umetničkih strukovnih studija Beograd

Odsek Visoka škola elektrotehnike i računarstva

Tehnologije za elektronsko učenje Šifra: 150511 | 6 ESPB

Opšte informacije
Nivo studija: Osnovne strukovne studije
Godina studija: 3
Semestar: 6
Uslov: -
Cilj: Upoznavanje studenata sa programskim okruženjima i alatima za elektronsko učenje, kao i izborom metoda i tehnologija za razvoj elektronskog učenja.
Ishod: Studenti su osposobljenida: razumeju, administriraju i istražuju,samostalno i timski,aktuelna programska okruženja i alate za elektronsko učenje;efikasno upravljaju sadržajima i scenarijima za elektronsko učenje; nalaze nova rešenja za učenje u savremenim okruženjima i na taj način se pripremaju za efikasan rad i usavršavanje u oblasti elektronskog učenja.
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
  1. Uvodno predavanje (organizacija i sadržaj kursa).
  2. Osnovni pojmovi u elektronskom učenju
  3. Osnovni modeli elektronskog učenja
  4. Infrastruktura za elektronsko učenje
  5. Tehnologije za elektronsko učenje
  6. Mediji koji se koriste u elektronskom učenju
  7. Izbor alata za elektronsko učenje
  8. Pregled prvog dela gradiva
  9. Razvoj materijala za elektronsko učenje
  10. Projektovanje i planiranje elektronskog učenja
  11. Strategije elektronskog učenja, saradničko učenje
  12. Organizacija i podrška za elektronsko učenje
  13. Evaluacija i trendovi razvoja elektronskog učenja
  14. Pregled drugog dela gradiva
  15. Zaključna razmatranja, samovrednovanje
Praktična nastava:
  1. Prati teorijsku nastavu i obuhvata: administriranje sistema za upravljanje učenjem, istraživanje i savladavanje aktuelnih web alata za učenje, osmišljavanje u elektronskom obliku nastavih sadržaja i načina njihove prezentacije, rad na razvoju i implementaciji strukture i scenarija za elektronsko učenje, kreiranje diskusija i elektronskih dnevnika o gradivu, timski rad na gradivu.
Literatura
  1. Ž. Papić, V. Aleksić, Metodika informatike, Univerzitet u Kragujevcu, 2015.
  2. J. Hart, A Practical Guide to the top 100 Tools for Learning, online-book, CLPT, USA, 2013.
  3. T. Anderson, Theory and Practice of Online Learning, online-book, Athabasca University, 2008.
  4. S. Đenić, E-biblioteka sa osnovnom i izbornom literaturom za lekcije, VIŠER 2017.
  5. S. Đenić, A. Miletić, E-laboratorija sa uputstvima za rad na vežbama, VIŠER 2017.
Broj časova aktivne nastave (nedeljno)
Predavanja: 3
Vežbe: 2
Drugi oblici nastave: 0
Ocena znanja (maksimalan broj poena 100)
Predispitne obaveze
Poeni
aktivnosti u toku predavanja
10
aktivnosti na laboratorijskim vežbama
30
seminarski rad
30
kolokvijum
0
Završni ispit
Poeni
Pismeni ispit
30
Usmeni ispit
0
Obaveštenja