Cilj:Cilj kursa je upoznavanje sa radom u programu Maya 3D, pravilima karakterne animacije, kao i savladavanje osnovnih alatki karakterne animacije, uključujući i skeletone i deformere, i ceo proces planiranja i rada na kratkim animiranim formama.
Ishod:Studenti će imati priliku ka se upoznaju sa osnovama kompjuterske animacije, glume i govora tela, savladaju animiranje dvonožnih karaktera u 3D okruženju, animiraju govor prema zvučnoj matrici, i primene principe animacije u 3D tehnici.
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
Tehnologija kompjuterske animacije. Pokret, tajming, ekstremi i animacija pomoću ključnih frejmova.
Terminologija – ekstremi, frejmovi, osa akcije, linija akcije... Graph editor, animiranje i kontrola interpolacije između ključnih frejmova.
Animacija po putanji. Kreiranje hijerarhije.
Kontrole za animaciju objekata, deformeri.
Osnovi karakterne animacije.
Karakter objekata, primena principa animacije radi izražavanja karakteristika objekata. Težina.
Dvonožni karakteri, animacija i dizajn.
Rigovanje karaktera.
Prikazivanje osobina karaktera putem animacije. Poza, pokret, tajming. Paralelno animiranje različitih karaktera.
Ideja, sinopsis, scenario, storibord, dizajn karaktera. Pripreme ze finalni projekat. Gluma i izrazi lica. Animiranje stilizovanog hoda.