Cilj:Cilj ovog kursa je upoznavanje sa osnovnim tehnikama klasične i 2D digitalne animacije, sa opštim principima i pravilima animacije, uključujući i faze i procese preprodukcije iz ove oblasti.
Ishod:Studenti će imati priliku da savladaju proces pripreme i kreiranja dvodimenzionalnih animacija u klasičnim i digitalnim tehnikama, - stop motion,stop trick, crtanoj animaciji, i animaciji kolaža.
Poseban osvrt će se posvetiti i zvuku kao sastavnom delu animiranog filma.
U praktičnoj nastavi, studenti će se upoznati sa radom u programima Adobe Flash, Adobe Photoshop i Adobe Effects, kao i uvodom u programu Maya 3D.
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
Uvod, persistencija oka, koncepti, terminologija, tehnologija i razvoj klasične animacije.
Tehnike animacije.
Istorija animacije.
Nacionalne škole i stilovi animacije.
Principi animacije.
Filmski jezik, preprodukcija, produkcija, postprodukcija.
Estetika filma, svetlo, kadriranje, montaža.
Animirana grafika.
Perspektiva, layout, paralaksa kretanja.
Kompjuterske igre - termini, motivacija, žanrovi.
Kompjuterske igre - elementi drugih multimedija u igrama i specifičnosti.
Kompjuterske igre - elementi specifični za video igre.